Café-Hotel de Harmonie Edam

De Harmonie is een café – hotel in de historische binnenstad van Edam. De combinatie van een kwaliteitshotel met een 150 jaar oud café is uniek en een verblijf van korte of lange duur laat altijd goede herinneringen achter…

• WOENSDAG SLIPTONG,
  • DONDERDAG CONCERT
  • VRIJDAG DE BESTE BIEFSTUK VAN DE STAD
  • ZATERDAG TE HUUR VOOR FEESTEN
  • ZONDAG LIVE MUZIEK VANAF 17:00

Feesten, partijen & zakelijke borrels

De Harmonie beschikt over een intiem sfeervolle ruimte voor feesten. Het café biedt gelegenheid aan 80 tot 100 gasten. Met onze persoonlijke aanpak maken wij van uw feest, receptie of bruiloft een intiem samenzijn. Wij staan geheel tot uw dienst en u geeft zelf invulling aan uw bijeenkomst!

Live muziek

Zoekt u passende muziek dan brengen wij u graag in contact met de vele muzikanten uit het contacten netwerk van De Harmonie. De Harmonie heeft een goede naam opgebouwd met live muziek. Elke zondagmiddag tussen 17:00 en 20:00 uur is er een optreden van een kwaliteitsformatie. Alle genres komen aan bod: jazz, blues, folk, pop, maar ook muziektheater, boogie woogie en klassiek. Na afloop van het optreden is er regelmatig een sessie van muzikanten/bezoekers.

Op gezette tijden (‘s winters 1x per maand) is er een concert van een singer/songwriter van internationaal niveau. Grootheden als Jan Akkerman, Iain Matthews en Michael de Jong traden met plezier op en komen graag terug!

Nieuwsbrief & social media

Als je goed op de hoogte gehouden wilt worden van de activiteiten in De Harmonie meld je dan aan voor de wekelijkse nieuwsbrief  of volg ons op Twitter of  facebook !